חדשות

המרכז הרפואי "אסף הרופא": שני רופאים מונו לתפקידים בכירים

בית החולים הודיע, כי פרופ' עודד זמורה ינהל את מערך הכירורגיה הכללית וד"ר בנימין פוקס ימונה למנהל מכון הריאות

אסף הרופא (צילום: ויקיפדיה)
המרכז הרפואי אסף הרופא-שמיר (מקור: ויקיפדיה)

חילופי תפקידים במרכז הרפואי "אסף הרופא": פרופסור עודד זמורה קיבל לידיו את ניהול המערך הכירורגיה הכללית, לאחר פרישתו לפנסיה של פרופסור אריאל הלוי, וד"ר בנימין פוקס מונה למנהל מכון הריאות, לאחר פרישתו לפנסיה של פרופסור יצחק כץ.

פרופסור זמורה, בן 54, שימש קודם לכן כסגן מנהל המחלקה הכירורגית בבית החולים "שיבא" בתל השומר שבו החל את התמחותו. כן התמחה בבית החולים Mount Sinai בניו יורק והתמחות-על עבר בתחום הכירורגיה של המעי וכירורגיה קולורקטלית בבית חולים Cleveland Clinic Florida.

פרופ' עודד זמורה (צילום: "אסף הרופא")

פרופ' עודד זמורה (צילום: "אסף הרופא")

עם כניסתו לתפקיד החדש אמר פרופסור זמורה: "אני מודה להנהלת 'אסף הרופא' על האמון שניתן בי. בכוונתי להוביל את עבודת הצוות המשותפת - הרפואית והסיעודית - בשתי מחלקות הכירורגיה ב'אסף הרופא', כדי להגיע למצוינות, תוך שימוש בחידושים שבקדמת הטכנולוגיה ותוך שימת דגש על שמירת הקשר עם המטופל, בני משפחתו והקהילה".

ד"ר פוקס, בן 43, עבד במשך כ-10 שנים בבית חולים "בילינסון", שימש כסגן מנהל מכון הריאות ומנהל השירות ליתר לחץ דם ריאתי. הוא בוגר אוניברסיטאות אוקספורד וקיימברידג' באנגליה ושימש במשך שנתיים כמרצה אורח באוניברסיטת מק'גיל במונטריאול, קנדה.

ד"ר בנימין פוקס (צילום: "אסף הרופא")

ד"ר בנימין פוקס (צילום: "אסף הרופא")

"באתי ל'אסף הרופא' מתוך תחושת שליחות, כדי להביא חידושים רפואיים וטכנולוגיים, תוך שמירה על יחסי האנוש הטובים, שבהם מצטיין המכון ב'אסף הרופא'", אמר ד"ר פוקס. "בכוונתי לבנות את המכון בתחום האקדמי והמחקרי. יש לנו ב'אסף הרופא' מכון ריאות מצוין, עם רופאים ואחיות מהשורה הראשונה, צוות טכנאי ומשרדי מעולים. אין כל סיבה שתושבי ראשון-לציון, באר-יעקב , רמלה, לוד ושאר יישובי הסביבה יצטרכו לנסוע רחוק, כדי לקבל טיפול במחלות ריאה".

נושאים קשורים:  חדשות,  מינויים,  המרכז הרפואי "אסף הרופא",  פרופ' עודד זמורה,  ד"ר בנימין פוקס
תגובות
25.11.2016, 18:51

רק להעמיד דברים על דיוקם.
המנהל הקודם של מכון הראות באסף הרופא שיצא לגימלאות הוא ד"ר דוד סתיו ולא כאמור בהודעה.
בהצלחה רבה לשני המנהלים.