חדשות

"קפלן": ד"ר תבור חובב מונה למנהל יחידת הארתרוסקופיה ופציעות ספורט

היחידה פועלת במסגרת המחלקה האורתופדית בניהולו של פרופסור יונה קאסושווילי; ד"ר חובב מחליף בתפקיד את ד"ר מריו אייכנבלט, שפרש לגמלאות

ד"ר תבור חובב (צילום: "קפלן")

המרכז הרפואי "קפלן" ברחובות הודיע אתמול (א') על מינויו של ד"ר תבור חובב למנהל יחידת הארתרוסקופיה ופציעות הספורט במסגרת המחלקה האורתופדית בניהולו של פרופסור יונה קאסושווילי. ד"ר חובב מחליף בתפקיד את ד"ר מריו אייכנבלט שפרש לגמלאות.

ד"ר חובב הוא תושב כפר ביל"ו, נשוי ואב ל-3. הוא למד רפואה באוניברסיטה העברית בירושלים, התמחה באורתופדיה בבית החולים "אסף רופא", ועבר תת התמחות בסידני, אוסטרליה. בעשר השנים האחרונות הוא מכהן כרופא בכיר במחלקה האורתופדית ב"קפלן".

היחידה לרפואת ספורט בבית החולים מלווה ספורטאים העוסקים בענפי ספורט שונים. התמחותו של ד"ר חובב היא בניתוחי ארתרוסקופיה ופציעות ספורט - ברך וכתף - שהן השכיחות בקרב ספורטאים, במיוחד מי שעוסקים בכדורגל, כדורסל, כדוריד וכדורעף.

ד"ר חובב מסר, כי בכוונתו לבנות ביחידה צוות חדר ניתוח ולהציע לספורטאים שייפצעו ניתוחי ארתרוסקופיה חדשניים, בכלל זה שחזורי רצועות בשיטה הארתרוסקופית, תיקוני גידים בכתף, ניתוחי השתלות סחוס והחלפות מפרקים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר.

"עומד לרשותנו עתה חדר ניתוח ואשפוז יום כירורגי מהמתקדמים בישראל", ציין ד"ר חובב, "בית החולים הציב לעצמו למטרה לקדם את הקשר הקהילתי עם קבוצות הספורט באזור השפלה, החל מגילאי הילדים ועד למקצוענים בליגות הבכירות, כדי שיקבלו שירות רפואי שיאפשר את החזרתם למגרשים באופן בטוח ומהיר".

נושאים קשורים:  חדשות,  ניתוחים,  מינויים,  המרכז הרפואי "קפלן",  ד"ר תבור חובב,  פציעות,  ספורט
תגובות