קופת חולים כללית הודיעה אתמול (ג') על הרחבת הפעלת שירות דיגיטלי חדש ללקוחות "כללית מושלם". השירות הוא באמצעות ווטסאפ.
עוד בעניין דומה
לקוחות "כללית מושלם" יוכלו מעתה לקבל מידע ושירותים נוספים באמצעות תקשורת ישירה דרך הווטסאפ: לברר זכאות אישית לקבלת שירותים שונים, לקבל מידע על גביה חודשית, לברר סטטוס תביעה לקבלת החזר כספי, לקבל מידע על נותני שירות שונים ועוד.
השירות יינתן באמצעות פנייה למספר טלפון ייעודי ויופעל מדי יום בין השעות 20:00-08:00 ובימי שישי מ-8:00 בוקר עד 13:00.
דפנה כרמלי, ראש מערך ביטוחי הבריאות ו"כללית מושלם", אמרה: "אנו שמחים לאמץ שירותים חדשים ודיגיטליים נוספים המבטיחים למבוטחים שירות מהיר. כארגון המעניק מגוון שירותים רפואיים ל-4.5 מיליון מבוטחים, מרביתם גם חברים ב'כללית מושלם', חשוב לנו להרחיב ולהתאים את אמצעי התקשורת של הלקוחות עימנו ולאפשר תקשורת ישירה בפלטפורמות הזמינות והמועדפות עליהם. ווטסאפ היא כיום אפליקציה נפוצה ובאמצעות הצטרפות לפלטפורמה זו נתקשר עם לקוחותינו בערוץ שבו הם נמצאים ונהנים לתקשר".
שירות זה מצטרף למספר שירותים חדשניים שהקופה השיקה לאחרונה עבור מבוטחי "כללית מושלם", כמו הגשת בקשה להחזר כספי און-ליין מהמחשב או הנייד.